magento-seo.jpeg

SEO Support nu wel heel goedkoop

Hulp nodig bij de SEO voor je Magento shop? En moet dat zo goedkoop mogelijk? Tot en met vrijdag 20 juli 2018 betaal je nu slechts € 387,50 per maand voor een periode van 4 maanden(*). Daarmee zijn we op dit moment de goedkoopste professionele Magento SEO specialist van Nederland. De volgende condities zijn van toepassing:

 

  • Looptijd 4 maanden.
  • Daarna maandelijks per e-mail opzegbaar.
  • 1 webshop, multistore tegen meerprijs.
  • 1 contactpersoon.
  • Vanaf Magento 1.7.
  • Ook geldig voor Magento 2 en WordPress.
  • Overeenkomst loopt stilzwijgend door, maar elk moment opzegbaar per e-mail.
  • Aanbieding is geldig t/m vrijdag 20 juli 2018.
  • Volledig volgens de richtlijnen voor SEO van Google.
  • Inclusief professionele SEO software + periodieke positierapporten per e-mail.

 

SEO is een continue en creatief proces. Eerst maken we een momentopname van de huidige stand van zaken en gaan dan aan de slag. Het finetunen van een Magento webshop neemt tenminste 4 maanden in beslag. Niet in de laatste plaats omdat Google er na onze aanpassingen weken over kan doen om een shop volledige te (her)indexeren en te rangschikken in de zoekresultaten.

Wees er op tijd bij, er is nog plaats voor [2] aanmeldingen.

Met deze SEO aanbieding kun je op een goedkope manier en in korte tijd kennis maken met onze Magento SEO diensten.

Mocht je interesse hebben in SEO dan horen we dat graag:

T. 038-3338838 (vragen naar Tonny)
E. info@mageshops.nl

(*)Aan deze pagina zijn geen rechten te ontlenen. Prijzen en voorwaarden kunnen per aanmelding verschillen.

  • Rutger seo zwolle

    No-nonsense en maximaal resultaat. Dat is mijn ervaring met Netfort en ze maken het altijd waar. Gelukkig maar, want praatjes vullen nog steeds geen gaatjes (hoewel sommige 'collega's' er anders over denken).

    Rutger Steenbergen www.seozwolle.nl
  • Kaashandel Peters

    Laat deze jongens hun gang gaan en je krijgt met je Magento shop de hoogst mogelijke posities voor al je zoekwoorden. Wij hebben vele projecten bij Mageshops.nl lopen, tot nu toe allemaal met succes afgerond.

    Walter Peters www.goudsekaasshop.nl
  • Vandaag op gesprek geweest bij Netfort, een heel fijn gesprek gehad en je hebt meteen te maken met experts die een passie hebben voor SEO optimalisatie. Uiteraard heb ik ze gevonden via Google op een hoge positie en is het meteen duidelijk dat je bij de goede partij zit.

    A. de Jong www.baby-steps.nl


SEO Support nu wel heel goedkoop
magento-seo-support1.jpg

Wat verstaan we bij Netfort’s Mageshops.nl onder SEO Support?

Om te beginnen geven we geen garanties voor zoekwoorden posities. Een dergelijke garantie druist in tegen de richtlijnen van Google voor SEO. Hierin staat; “Wees op uw hoede voor SEO’s die pretenderen u een bepaalde positie in de zoekresultaten te kunnen garanderen”. De enige garantie die we geven is dat we onze stinkende best doen. En dat kan heel gericht, ook na de recente Google Penguin en Panda updates. We hebben inmiddels jarenlang ervaring met honderden SEO opdrachten!

Magento SEO Support zonder positie-garantie?

Keiharde positiegaranties geven kan alleen als je Google om de tuin leidt. En omdat Google tegenwoordig erg “slim” is werkt deze techniek maar voor korte duur; binnen een half jaar wordt de zogenaamde black-hat SEO techniek ontdekt en is uw webshop de komende jaren niet meer te vinden.

Wat we wel doen onder “Magento SEO Support” is uw webshop op een manier inrichten die er voor zorgt dat uw zoekwoordposities zichzelf omhoog zullen stuwen. Elke pagina, productpagina en categorie zal meewerken aan een betere positie in google van de overige zoekwoorden. Klinkt dit vaag voor u? Valt heel erg mee hoor;

Als u een product aanmaakt en u vult netjes alle velden in zoals de title en de (korte en lange) omschrijvingen, dan “staat” de productpagina meteen als een huis! Hierdoor krijgt het betreffende product een bepaalde waarde (soms uitgedrukt in PageRank). Deze waarde wordt d.m.v. automatische – door ons gestuurde – processen doorgegeven aan de verschillende onderdelen van de webshop die voor uw bezoekers belangrijk zijn. Dus niet naar die suffe pagina met contactformulier, maar naar belangrijke producten, categorieen en landingspages. Deze pagina’s krijgen hierdoor meer waarde. Deze waarde wordt op zijn beurt weer doorgegeven aan de overige pagina’s. Zo krijgt uw webshop door een geautomatiseerd proces de beste posities!

Waar heb ik Magento SEO Support voor nodig?

Tijdens de overeenkomst voor Magento SEO Support zorgen we dat uw webshop SEO technisch perfect staat. Zo wordt de title van het product herhaald op strategische posities binnen de productpagina. Denk hierbij aan de korte en lange omschrijving, meer informatie en alt-tags van afbeeldingen. Maar welke invulling geeft u aan “de title”? Welke zoekwoorden of – zinnen gaat u gebruiken, waar moeten deze zoekwoorden terugkomen en welke zoekwoorddichtheid houdt u aan? Zomaar een aantal zaken waar we u over zullen informeren. Ook krijgt u een handige tool (https://netfort.clientseoreport.com/) waar u alle SEO inspanningen kunt monitoren.

 seo overleg

Uw Magento webshop naar de hoogste posities in Google (en Bing)

U verkoopt producten op het internet met een Magento webshop en u kent SEO termen zoals Cache Control, .htaccess, Bounce Rate en canonical URL’s? Dan gaat u wellicht verkeerd om met uw tijd. Goed vindbaar zijn in Google is afhankelijk van een groot aantal factoren binnen een groot aantal regels. Juist deze regels worden regelmatig aangepast. Het bijhouden van deze regels en ze op de juiste manier interpreteren vergt veel tijd en kennis.

Social media

Aandacht vanaf social media kan een positieve invloed hebben voor de posities van uw webshop in de zoekmachine. De berichten die u plaatst kunnen meewerken aan de vindbaarheid van uw producten en categorieën. Maar dan moet dit wel op de juiste manier gebeuren. Daarom krijgt u van ons instructies over het maken en inrichten van uw social media pagina’s.
Staan deze goed, dan leren we u hoe u het beste om kunt gaan met het plaatsen van berichten, afbeeldingen en video’s.

En Magento SEO Support voor Bing?

De zoekmachine Bing wordt steeds meer gebruikt en wordt daarmee voor SEO belangrijker. Zo’n beetje elk apparaat gebaseerd op Windows Mobile of Windows 8 heeft een zoekknop gelinkt aan Bing. Maar Bing is nog niet erg slim. Bing werk een beetje zoals de “oude” Google. Een gekopieerd artikel kun je nog steeds goed laten ranken in Bing, terwijl Google dit onder de noemer “webspam” genadeloos afstraft.

Rankbrain

Rankbrain is een “machine learning” algoritme gelanceerd door Google om moeilijke zoekopdrachten te begrijpen. Daarmee zal binnen niet al te lange tijd het tellen en herhalen van zoekwoorden verleden tijd zijn. Google “begrijpt” steeds beter de intentie van de zoekopdrachten. Nu zie je al bij een zoekopdracht zoals “broek korter maken” pagina’s en afbeeldingen van scharen voorbij komen, waarbij het woord schaar niet altijd hard in de tekst staat vermeld. Dit effect van Rankbrain zal alleen maar toenemen.

Tijdens de overeenkomst SEO Support informeren we u uitvoerig en tot in detail over het gebruik van zoekwoorden, zoekzinnen, “proof” woorden en teksten in zijn geheel.

 

Bent u toe aan hulp bij uw SEO inspanningen?

Of wilt u het helemaal uit handen geven? Neem dan vrijblijvend contact met ons op of kom even langs;

Mageshops.nl, onderdeel van Netfort
Industrieweg 11
8263 AA Kampen
E-mail: info@mageshops.nl
Tel: (+31)(0)38-3338838
Storingsnummer: (+31)(0)85-4012648

Wat verstaan we bij Netfort’s Mageshops.nl onder SEO Support?
magento-seo-eenvoudig.jpg

10 Magento SEO tips

“Kijk je liever naar een filmpje dan het lezen van tekst? Onderaan deze pagina vind je de video over Magento SEO. Veel succes met de vindbaarheid van je eigen Magento webshop – Tonny Duiveman

=======

Wat is Magento SEO?

Magento SEO is een samenvoeging van twee op zichzelf staande zaken, te weten Magento en SEO.
Magento is open source webwinkel software en SEO staat voor Search Engine Optimization. Gecombineerd en goed uitgevoerd zorgt Magento SEO voor goede posities in zoekmachines van informatieve pagina’s, categorieën en productpagina’s van een Magento webshop.

=======

Iedereen is op zoek naar de ultieme Magento SEO tips. Hieronder vind je de belangrijkste tips waarmee wij onze klanten (extra) omzet én winst bezorgen.

Helaas lijkt niemand te weten hoe de optimalisatie van een Magento webshop echt werkt. En om eerlijk te zijn; ook deze tips helpen je niet altijd meteen aan topposities. Je kunt namelijk enorm veel fouten maken tijdens het SEO proces.

Neem de variabele timing. Voer je onderstaande Magento SEO tips te snel uit dan ziet Google hier vrijwel zeker manipulatie in van de zoekresultaten. Of, je gebruikt de juiste zoekwoorden maar plaatst ze niet vooraan in je browser-title, de zoekwoorddichtheid is te hoog of te laag in je <body>, de URL is te lang etc. Of je hebt duizenden inlinks maar je anchorteksten zijn allemaal hetzelfde en je links komen van te weinig verschillende IP adressen of domeinen. Zomaar een aantal zaken die alle goedbedoelde Magento SEO tips teniet kunnen doen.

=======

“De Magento SEO tips op deze pagina helpen je echt een eind op weg. Lukt het niet, neem dan contact op met ons bedrijf voor professionele Magento SEO begeleiding.” Bekijk onze SEO aanbieding.

Magento SEO1. De tekst op je homepage met de focus op keywords

SEO gaat in hoofdzaak over tekst, bij Magento SEO is dat niet anders. De vindbaarheid van de homepage met goede zoekwoordposities hangt voor het overgrote deel af van de welkomsttekst. Dit bereik je met zoekwoorden en -zinnen (keywords).

De zoekwoorddichtheid moet daarbij niet worden overdreven. Onder de noemer “keyword stuffing” kun je in de problemen komen bij Google. Let bij de opbouw van de tekst op het gebruik van kopteksten (H1) en subkoppen of alineaheaders (H2 of H3). Ook erg belangrijk is de browser title. Plaats hierin niet meer dan 5 belangrijke zoekwoorden en hou het interessant voor Google en je doelgroep.

Het verhaal op de homepage kun je aanpassen in de Magento backend onder CMS > Pagina’s. Daar zoek je in de tweede kolom naar “home”. Onder tabblad “Inhoud” kun je ook de browser title aanpassen, zie “Titel (wordt bij sommige templates getoond)”.

Bij tabblad Meta-gegevens kun je de welbekende keywords (Sleutelwoorden) en description (Beschrijving) invoeren. Keywords zijn niet belangrijk voor Google, maar nog wel voor Bing. Ik zou wel gebruik maken van keywords, al is het alleen al om helder te krijgen en houden waar je de betreffende pagina op target.

Vul de description alleen in als je ook werkelijk iets belangrijks in de Google omschrijving wilt tonen. Herhaal dit dan ook in de tekst op de pagina zelf. Bezoekers moeten deze zoekwoorden tenminste terug kunnen vinden met Ctrl + f. Niets is zo frustrerend als een tekst vinden in Google, waar vervolgens niks over te vinden is in de tekst op de geopende pagina. Je zou ook de meta description leeg kunnen laten, Google bepaalt dan aan de hand van de zoekopdracht welke zin (snippet) uit de tekst getoond wordt.

Heeft “Home” eenmaal een bepaalde waarde in Google, dan kun je in de welkomsttekst hyperlinks toevoegen naar dieper gelegen categorieën, producten of landingpages. De waarde wordt dan in bepaalde mate doorgegeven waardoor je belangrijkste pagina’s beter zullen ranken in Google, Bing etc.

2. De inleidende tekst op de categoriepagina

Als inleiding van een categorie biedt Magento aan het begin van de categorieweergave de mogelijkheid om een tekst te plaatsen. Deze tekst moet overeenkomen met de producten die voorkomen in de categorie. Om een tekst aan een categorie toe te voegen ga je naar Catalogus > Beheer categorieën. Open een categorie en plaats de tekst naast “Description” (dit is niet de meta-description, die vind je verder onderaan de pagina). De “Page Title” is de title die in de browser getoond wordt.

Categorieën zijn waardevolle pagina’s als het om SEO gaat; je kunt er een goede onderwerp-gerelateerde tekst op kwijt die versterkt wordt door de producten in de betreffende categorie. Geef de producten dan wel een goede title mee. Dus niet “Broek, maat 32-34” maar bijvoorbeeld “Stretch spijkerbroek Gstar, lage taille”. Dit is duidelijker voor de zoekmachine en je (be)zoeker.

Een voorbeeld categoriepagina van de ANWB (Magento shop);

De ANWB maakt van elke categorie een geoptimaliseerde pagina

De ANWB maakt van elke categorie een geoptimaliseerde pagina

In dit voorbeeld is duidelijk te zien wat de ANWB wil bereiken; hoge posities in Google door goeie informatieve teksten ondersteund met afbeeldingen. De categoriepagina’s zijn geordend opgebouwd en bieden bezoekers alle informatie die ze zoeken. De bounce rate op dergelijke pagina’s is zeer laag. Ook dit heeft een positieve invloed op de posities.

3. Speel met tekst op je productpagina’s

De productpagina kent standaard twee posities om tekst te plaatsen; de korte en de lange omschrijving. Deze vind je onder Catalogus > Beheer producten. Klik op een product uit de lijst en vul je teksten in naast Omschrijving en Korte omschrijving. Wat hier verder van belang is zijn de invoervakken onder tabblad “Meta-gegevens”. Hier kun je namelijk de zeer belangrijke browser title (Meta Title) toevoegen.

Heb je de title of naam van het product juist geformuleerd dan is het zaak om Google voldoende duidelijk te maken welk product het is. Doe dit aan de hand van de tekst, de context waarin de title staat en gerelateerde zoekwoorden. Om je hoofdzoekwoord of -zin te versterken kun je ook een script laten inbouwen die de title automatisch herhaalt op verschillende paginaposities. Meer hierover vind je op https://mageshops.nl/magento-seo, scroll naar beneden en zoek naar de koptekst “Magento SEO Tweak”.

4. Maak van informatieve landingpages doorlopende bezoekersmagneten

Landingpages zijn pagina’s waarop een (be)zoeker je website binnenkomt. Dit kunnen alle pagina’s zijn zoals homepage (index.php), productpagina, categorie en contactpagina. Omdat het voor een klant storend kan zijn om een heel verhaal te moeten lezen bij een product, de categorieweergave of een eenvoudige contactpagina, kun je aparte landingspages inzetten. Hierin kun je een volledige informatieve tekst kwijt met een groot aantal belangrijke zoekwoorden. Voor Magento SEO is het belangrijk dat je probeert om tenminste 900 woorden te gebruiken, en de pagina “verrijkt” met afbeeldingen en eventueel video’s.

Op een product- of categoriepagina kun je verwijzen (linken) naar een landingspage en andersom. Is het verhaal technisch en tekstueel goed opgebouwd dan kan dit een waardevolle bezoekersstroom opleveren. Landingpages kun je maken in Magento onder CMS > Pagina’s. Je kunt hier zelf bepalen welke URL je wil gebruiken. Zorg er dan ook voor dat je belangrijkste zoekwoord er in voorkomt.

Om de landingpage op te laten nemen in Google link je hem onderaan je website in de footer. Hiervoor ga je naar CMS > Statische blokken. Meestal staat hier standaard een blok met “Footer links”. In dit blok kun je de link naar je landingspagina plaatsen. Wordt het te druk in de footer controleer dan of de pagina tenminste in de sitemap voorkomt.

5. Meer bezoekers in je shop met Google Images en YouTube

Veel mensen gebruiken afbeeldingen en video’s om producten te zoeken. Zo zijn Google Images en YouTube respectievelijk de nummers 2 en 4 als het gaat om de meest gebruikte zoekmogelijkheden. Om bijvoorbeeld een nieuwe smartphone te kiezen zijn er tal van afbeeldingen en “unboxing” video’s te vinden.

Om een afbeelding hoog te positioneren in Google Images zorg je er voor dat de afbeelding de juiste naam heeft, geplaatst is in een goede omringende tekst en het liefst in de map “Images” of “Media” op je hostingpakket. Dit geldt ook voor video’s, al verdiend het de voorkeur om deze in een map met de naam “Media”, “Video” of gewoon “Films” plaatsen.

6. Maak gebruik van synoniemen en gerelateerde zoekwoorden

Om Google duidelijk te maken waar je verhaal over gaat gebruik je synoniemen en gerelateerde zoekwoorden, ofwel “proof” woorden. Als wij schrijven over SEO moet duidelijk worden dat het niet over Sociaal Economisch Onderzoek gaat maar over Search Engine Optimization. Dus vullen we het verhaal aan met zoektermen zoals vindbaarheid, online, webdesign, website, webshop, magento, marketing, SERP etc.

De context waarin je hoofdzoekwoorden staan is erg bepalend voor de waarde die Google geeft aan je verhaal. Met die wetenschap is het geen overbodige luxe om een uitgebreid verhaal te schrijven. Doe je best, wees creatief!

7. SMO (Social Media Optimization) & SEO

Iedereen vindt dat je sociaal en up-to-date moet zijn. Dat vindt Google ook. Het is belangrijk dat je meedoet aan tenminste Facebook, Twitter, Pinterest en Google+. Hierop plaats je korte teksten en verwijst je “vrienden” of “volgers” door naar het betreffende artikel of product op je webshop met een link. Dit zijn de social signals die Google belangrijk vindt en steeds belangrijker gaat vinden. De correlatie tussen sociale aandacht en hoge posities is in meerdere onderzoeken bewezen. Ofwel, de top 30 websites in Google hebben stuk voor stuk veel berichten en aandacht op social media. Deze trend zet zich voort in 2018.

Google+ neemt binnen het social media landschap een aparte plaats in. Het is geen gesloten community zoals Facebook of Twitter. Onder de noemer “Search, plus Your World” bepaal jij wat mensen in jouw Google+ “kringen” (volgers) te zien krijgen. Het zit namelijk zo; als jij onze website mageshops.nl plust, en een volger uit je kringen zoekt naar Magento, dan staat onze website voor jouw volger bovenaan in Google. Dat komt omdat je onze website volgens Google de moeite waard vindt om aan te bevelen. Google+ heeft hiermee een zeer grote impact op gepersonaliseerd zoeken.

magento-social-media

Meer over Search, plus Your World vind je op https://googleblog.blogspot.nl/2012/01/search-plus-your-world.html

Google Local is een must om lokaal goed gevonden te worden (Google Maps). Dit kun je positief beïnvloeden met Google Mijn Bedrijf. Hier kun je een of meerdere (local) G+ bedrijfspagina’s of merken-pagina’s maken die opgenomen worden rechts in de zoekresultaten, of in de local 3-pack net onder het getoonde kaartje. Zorg ervoor dat deze pagina’s voorzien zijn van tekst, nieuwsberichten, volgers en beoordelingen.

8. Technisch belangrijke zaken die zorgen voor hogere posities in SERP’s

Zorg ervoor dat je webshop technisch optimaal functioneert. Zo moet de webshop goed gespiderd en opgenomen kunnen worden door Googlebot en overige zoekmachine crawlers. Dit realiseer je met de menu-structuur, canonical URL’s, de sitemap of sitemaps en hreflang tags voor internationale targeting. Sitemaps voor Magento kun je aanmaken onder “Catalogus > Google Sitemap. Automatisch sitemaps laten generen kan onder “Systeem > Configuratie > tabblad Catalogus” Zoek op deze pagina naar het tabblad “SEO”; Automatisch aangemaakte sitemap inschakelen. Hier vind je ook de instellingen voor canonical URL’s. De hreflang tags kunnen gerealiseerd worden met de diverse extern verkrijgbare extensies.

Om de webshop snel te laten laden kun je hem het beste hosten bij een gespecialiseerde provider. Zo biedt Mageshops speciale, geoptimaliseerde en razendsnelle Magento webhosting pakketten aan. Onze servers communiceren perfect met Magento d.m.v. speciale software en een efficiënt ingericht Magento .htaccess bestand.

Ook het gebruik van het veilige HTTPS (Hyper Text Transfer Protocol Secure) wordt door Google gezien als een pluspunt en verbind er een hogere positie aan in de zoekresultaten. Meer over HTTPS vind je op Wikipedia.

9. Een snelle webshop is een must voor je bezoekers én Google

De snelheid van de webshop is in grote mate afhankelijk van het soort hostingpakket. Maar ook de afbeeldingen, video’s en de te laden scrips (extensies) bepalen voor een groot gedeelte de snelheid. In Magento is standaard een cache-tool aanwezig, te vinden onder “Systeem > Cache-beheer (Cachegeheugen Management). Deze cache functie werkt naar behoren.

Afhankelijk van het soort webhosting pakket kan de cache flink opgevoerd worden met scripts op de server en instellingen in de .htaccess. Dit verschilt per hostingprovider. Heeft je webdesigner enige kennis van de technische kant van o.a. Magento hosting dan is dit een eenvoudig klusje.

Uiteraard ben je van harte welkom om je webshop door ons te laten hosten. Hosten bij een zelfbenoemde Magento hostingprovider is in de meeste gevallen niet ideaal gebleken. Alleen een echte Magento expert kent immers de specifieke eisen van een Magento webshop, zeker ook als deze op maat gemaakte functionaliteiten heeft.

Nieuw in de e-commerce en SEO wereld zijn de AMP’s, ofwel Accelerated Mobile Pages. Dit zijn uitgeklede lichtgewicht versies van originele pagina’s die daardoor snel laden op mobiele apparaten. AMP is op zijn minst een must voor nieuwspagina’s en blogs en zullen door hun korte laadtijd hoger gepositioneerd worden in de SERP. Althans dat is de verwachting. Er lopen op dit moment (eerste helft 2018) nog een groot aantal tests met verschillende resultaten. Vanwege de goede gebruikerservaring en de te verwachten positieverbeteringen is het sterk aan te raden om niet te lang te wachten met het toevoegen van AMP pagina’s.

10. Creatief bloggen voor een gratis bezoekersstroom

Bloggen is een goede manier om je webshop onder de aandacht te brengen. Blogs met “grote lappen” tekst (minimaal 900 woorden) doen wonderen in zoekmachines, voornamelijk op zoekzinnen of “long tail keyphrases”. Maar een blog leent zich ook uitstekend voor de niches in je branche. Er is voldoende blogsoftware te vinden die geïntegreerd kan worden in Magento. Er zijn zelfs diverse WordPress plugins beschikbaar.

Waar wij de beste resultaten mee behalen zijn blogs van Blogger.com. Blogger is eigendom van Google, je vindt het onder je Google (Gmail) account. Google staat toe dat je een flink aantal blogs kunt aanmaken, met een maximum van 500!

Wat ook erg goed werkt met Blogger is je vindbaarheid vergroten in Google images. Op afbeeldingen heb ik ook een test gedaan met het Magento logo. Hiervoor heb ik https://magentologo.blogspot.nl/ gemaakt. De afbeeldingen hebben de juiste benaming en onderschrift meegegeven en in de juiste context geplaatst. Zoek je nu in Google images naar Magento, maar zeker Magento logo dan komt dit blog er goed uit.

Dit idee zou je naar je eigen blog kunnen kopiëren. Dit voorbeeld-blog ziet er niet fraai uit, maar voor de test is het voldoende. Wil je het er allemaal wat beter uit laten zien dan zijn daar genoeg mogelijkheden voor binnen de Blogger editor. Ons hoofdblog (visueel aantrekkelijker) vind je op https://sitespot.blogspot.nl.

Tot slot

Goed vindbaar zijn in Google is afhankelijk van erg veel factoren. In Magento kun je SEO technische zaken aanpakken en in Magento 2 zijn daarin een aantal verbeteringen doorgevoerd zoals ritch snippets en microdata, maar ook dat verricht geen wonderen. Google past het algoritme op soms wel 500 punten per jaar aan waardoor professionele SEO support onmisbaar is. Vraag ons daarom gerust naar de mogelijkheden.

Voor een fractie van je marketingbudget zorgen we ervoor dat jou webshop de hoogst mogelijke posities krijgt en houdt!

 

Update 28-5-2018

Google heeft aangekondigd dat vanaf nu, om precies te zijn 26-5-2018, de inhoud van je mobiele versie van je website leidend zal zijn in de zoekresultaten. Dit betekend niet dat er verschillende indexen zijn voor desktop of mobiel, maar dat je posities puur en alleen afhangen van hetgeen je op je mobiele site aanbiedt.

Zodra jouw website aan de beurt is om op deze wijze beoordeeld te worden ontvang je een melding via Google Search Console.

Omdat de content van de mobiele versie nog wel eens verschild van de desktop weergave raden we je aan hier nog eens goed naar te kijken, en waar mogelijk verbeteringen aan te brengen.

Wil je dat wij je mobiele site controleren neem dan even contact op. 038-3338838 / info@mageshops.nl

Magento SEO op YouTube

Ben je toe aan SEO voor je eigen webshop? Tel. 038-3338838 | E-mail: info(@)mageshops.nl.

10 Magento SEO tips